خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

وزارت اقتصاد به شرکت های صنایع چوبی ساری رسیدگی کند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وزیر اقتصاد هم قول مساعد داده بودند که مشکلات شرکت های صنایع چوب کاغذ مازندران، نکاچوب و ... که این ها متعلق به بانک ملی هستند را برطرف کند اما نه تنها هیچ اقدامی انجام ندادند حتی 4 ماه از حقوق آنها معوق شده است.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عدم تعهد وزارتخانه های صمت و اقتصاد در قبال پیشبرد اهداف حوزه انتخابیه گفت: وزیر صمت قرار بود طرح های توسعه ای شهرک های صنعتی مصطفی خمینی ساری و گهرباران و چوب کاغذ را انجام دهد و اعتبار برای آنها اختصاص دهد و زمین آنها را تهیه کند که متاسفانه هیچ کدام از وعده ها عملیاتی نشده است.

وی افزود: همچنین وزیر اقتصاد هم قول مساعد داده بودند که مشکلات شرکت های صنایع چوب کاغذ مازندران، نکاچوب و ... که این ها متعلق به بانک ملی هستند را برطرف کند اما نه تنها هیچ اقدامی انجام ندادند حتی 4 ماه از حقوق آنها معوق شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: انتظار می رود وزیر اقتصاد دست به کار شوند و ساماندهی این شرکت ها را در دستور کار خود قرار دهند تا شرکت های مذکور دچار بحران نشوند و بتوانند حقوق نیروهای خود را پرداخت کنند و بازدهی داشته باشند تا بتونند زمینه اشتغالزایی را برای جوانان منطقه فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: وزیر صمت هم باید برای توسعه شهرک های صنعتی اعتبارات لازم را در نظر گیرد و زمینه را برای توسعه این شهرک ها و بکارگیری نیروهای جوان منطقه را فراهم کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379818
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار